Turistid soomes.

Käisime eile Soomes härradega päeva nautimas. Kõige rohkem nautis seda Härra H kuna tal oli võimalus saada lõbustuspagi päevapilet ja 5 tundi käis elu tema soovide järgi vaid. Tema päeva tegi eriti heaks, et sai mäkis käia mida me mudu ei külasta eriti. Kuna see oli lähim koht ja hommikune rootsilaud oli juba unustatud mao poolt siis sain ta päeva paremaks muuta. Imelik oli see, et ta eile ei nõudnud üleliikset staffi kuskil ja kui jäätist pakkusin siis oli täiesti üllatunud.

Kuna ma käin aegajalt hommikusööke tegemas hotellides siis minu jaguks oli pettumus vikingu toit. Saan aru, et tehakse massile aga siiski võiks praadida peekoni krõbedaks ja muna kõvaks. Samas Härrad olid rahul, ju mina olen pirtsakas.

Kuna Härra K polnud kunagi soomes käinud siis oli meil kindel plaan ka linnas aega sisustada siis pidime päeva sõbralikult ära jagama, et kõik saaks seda mida soovivad. Ebaõiglane oli see, et selleks ajaks kui meie plaanide aeg oli olime me juba väsinud ja päike oli meid uimaseks teinud. Lohistasime lihtsalt jalgu järgi ja mina ootasin millal koju saab. Ärkasime, et laevale minna 5.45 ja õhtuks olin ma täiesti tühjaks pigistatud sidrun.

Valesti tegime me lõbustuspargis seda, et ma polnud enda piletiga arvestanud ja polnud kaasa ostnud kuskilt suures koguses vett. Kuna Härra H on mul veel alla 140 meetri mees siis oli tal vaja saajat mõnel asjal ja nii me 4 üksikut piletit ostsime. Eile juba käis meil jutt, et kui järgmine aasta lähme siis juunis ja selle mõttega, et ostame endale ka päeva piletid ja bronnime kohe terve päeva endale sinna mitte ei püüa mitut asja teha.

Kuna Härra H polnud kunagi metrooga sõitnud võtsime sellega sõitmise ette. Oli tore ja pileti ostmisega saime hakkama. Trammiga sõitsime jänest kuna 1 veebruarist pileteid enam trammis ei müüda. Mõlema vahendiga sõitsime 5 peatust ja enamus päeva ikka jalutasime nagu turistidele kohane. Õhtul Tallina jõudes ootas ees ikka päris korralikud sammud

Minu jaguks oli see selline okei aga uhke olen ma härra H üle uhke, et vapralt vastu pidas ja ei vingunudki, et väsinud on ja jalad valutavad!

Kohustuslik poodide külastus oli ka ja ma ei leidnudki mitte midagi mida endale osta või härradele. Ma mäletan, et kunagi käidi ikka soomes ostlemeas allahindluste ajal aga eile ma küll ei tähendanud, et see või oleks olnud nii suur. Või me sattusime valedesse poodidesse ja valel ajal?!

Käsile toidupoes ka ja hinnad olid minu jaguks kallid aga soome palkade kohta nii hirmus kallis ei tundnud. Märkasin, et juustu kilo hind oli väiksem kui eestis isegi.

Lõpuks võin ütelda, et meil oli väga tore turisti päev soomes ja tore laeva sõit! Härra H on väga sillas, et me käisime ja ootab juba meie Kaelkirjaku trippi Lätti. Minul on heameel, et Härra nii suur on ja temaga on kerge käia ja saab maalima asjadest juba aru. Tema saab juba soome augustis Pandasi vaatama minna minu vanematega ja laevaga sõita jälle. Lubasin talle, et sügisel teeme koos laeva reisi rootsi, et tema saaks laevaga sõita ja kajutis magada.

Elu on ikka täiega ilus!